پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها (۷ تیر ۱۴۰۳) اجرای نظم و عدالت بدون همکاری دو نهاد وکالت و قضاوت قابل‌تصور نیست اگر خیلی شیفته برند و قیمت هستید، شاید چندان از این مطلب خوشتان نیاید خانه‌داری، خانه‌نشینی نیست آیا وزن و شاخص توده بدنی معیار درستی در سلامتی است؟ پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با رژیم غذایی پرفیبر غذا‌های فوق‌فراوری‌شده، غول بیماری‌ها را بیدار می‌کند قتل نظافتچی جوان با قیچی مرد خیاط برخورد خودرو تارا و نیسان در مشهد حادثه آفرید (۶ تیر ۱۴۰۳) مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری امشب به حسابشان واریز می‌شود (۶ تیر ۱۴۰۳) کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ قاچاقچی سابقه‌دار سناریوی وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند حریق گسترده دو کارگاه مبل‌سازی در حاشیه شهر مشهد قربانی گرفت (۶ تیر ۱۴۰۳) اعضای بیمار مرگ مغزی ساکن نیشابور به سه بیمار زندگی بخشید واژگونی خودرو در گناباد ۲ کشته بر جای گذاشت (۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٢ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری و وزش باد شدید در استان و مشهد

  • کد خبر: ۲۳۵۰۴۵
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٢ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری و وزش باد شدید در استان و مشهد
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: بارش‌های رگباری و وزش باد شدید در سطح استان ادامه دارد.

آذر رضایی‎پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، همچنان استان تحت تأثیر سامانه ناپایدار جوی قرار دارد و انتظار داریم از ساعات بعدازظهر، شاهد وقوع بارش‌های رگباری توأم با رعدوبرق، وزش باد شدید و بارش تگرگ در سطح استان به‌ویژه در نیمه شمالی باشیم.

وی افزود: با توجه به رگباری‌بودن بارش‌ها، ایجاد رواناب، آب‌گرفتگی و سیلابی‌شدن مسیل‌ها به‌ویژه در فردا (۳ تیر) دور از انتظار نیست. طی این مدت، وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

شایان ذکر است نوسانات دمایی تا ۴٨ ساعت آینده محسوس نخواهد بود. همچنین در این خصوص هشدار صادر شده است.

به گفته وی، از ساعات بعدازظهر، بارش‌های رگباری در مشهد آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه (۵ تیر) ادامه دارد و فردا بارش‌ها حجم بیشتری خواهد داشت. همچنین وزش باد نیز طی این مدت شدید است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی ادامه داد: طی ٢۴ ساعت گذشته، نوسانات دمایی مشهد بین ٢٢ و ٣۴ درجه بوده است و امروز دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٢٣ درجه و در سردترین ساعات به ٢٢ درجه خواهد رسید. دمای کنونی مشهد ٣١ درجه است.

طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با دمای ١٣ درجه و سرخس با دمای ۴٠ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین وزش باد از سبزوار با سرعت ۶۵ کیلومتربرساعت گزارش شده است. بیشترین بارش از شهرستان رشتخوار ٢ دهم میلی‌متر ثبت شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->